سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده خالصانه توبه کند، خداوند او را دوست بدارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بر او بپوشاند . [امام صادق علیه السلام]

کهکشان

یاهو! چیست ؟
 
   
 
یاهو یک وب سایت است. این وب سایت برخلاف بیشتر وب سایت های ایرانی از یک سرور میزبانی نمی شود. یاهو! از چند هزار سرور در کشورهای مختلف میزبانی می شود.
 
 
خدمات زیادی توسط این سایت ارائه می شود. عضویت در یاهو! بیشتر به صورت رایگان انجام می شود. البته کاربری که حساب رایگان داشته باشد مجبور است تبلیغات را ببیند.
 
 
از خدمات یاهو! می توان به ثبت نشانی ایمیل مانند : Yourname@Yahoo.com ، ثبت ای دی برای چت به صورت  YourName ، ارسال کارت تبریک، کاریابی، عضویت در گروه ها، خرید و فروش اینترنتی و ... اشاره کرد.
 
     
 
یاهو! مسنجر چیست ؟
 
   

مسنجر یعنی پیام رسان. یاهو! مسنجر یک IM - Instant Messenger است. یعنی یک پیام رسان فوری است.
 
 
معمولا برای استفاده از خدمات پیام رسان ها باید یک حساب کاربری در وب سایت آن شرکت داشته باشید. برای مسنجر یاهو! این حساب به صورت رایگان ایجاد می شود.
 
 
مسنجر یاهو یک نرم افزار است. برای نصب نرم افزار می توانید از وب سایت یاهو بخش چت دانلود کنید یا در سی دی ها خود بدنبال آن بگردید.
 
   
 
مراحل نصب ساده است. بعد از نصب وارد نرم افزار شوید. نام کاربری ( Yahoo! ID ) را وارد کنید. کلمه عبور را در فیلد مخصوص ( Password ) وارد کنید و کلید Sign In را فشار دهید.
 
 
در صورتی که ارتباط اینترنت شما وصل باشد. نام کاربری و کلمه عبور صحیح وارد شده باشد. وارد لیست دوستان خود می شوید. این مراحل در تمام مسنجر ها مشترک هستند.
 
   
 
در صورتی که لیست خالی باشد می توانید با استفاده از کلید Add به لیست اضافه کنید. استفاده از مسنجر کار پیچیده ای نیست.
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
     

 
 
 
 



هدی صمیمی ::: سه شنبه 87/9/26::: ساعت 1:31 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :11483
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<